Lhotse – reaktywacja polskiego producenta sprzętu wspinaczkowego

Po krótkiej przerwie marka Lhotse powróciła do działalności, od 8 września w sprzedaży dostępne są m.in. taśmy, woreczki i uprzęże z charakterystycznym wzorem.

Reaktywacja polskiej marki Lhotse (fot. Lhotse)

Oprócz sprzedaży hurtowej firma po reaktywacji zdecydowała się na sprzedaż bezpośrednio i założyła swój sklep internetowy. Oto on:

Co znajdziemy w asortymencie marki? Odpowiada Bartosz Andrzejewski:

Póki co wznawiamy produkcję asortymentu znanego z dotychczasowej oferty marki. Jesteśmy w trakcie odtwarzania wzorów, wprowadzamy też pierwsze zmiany w niektórych produktach. Będą to zmiany zarówno kosmetyczne, jak i bardziej poważne, ale z jednoczesną dbałością o zachowanie jakości materiałów i samego procesu produkcji.

Obszerny wywiad ze współwłaścicielem i dyrektorem generalnym marki znajdziecie tutaj:

W przyszłym roku Lhotse będzie obchodziło 30-lecie firmy.

Reaktywacja polskiej marki Lhotse (fot. Lhotse)

źródło: 4outdoor.pl




  • Komentarze na forum Dodaj swój wątek
    Brak komentarzy na forum