(Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl)
Sektor słoneczny |
|
Schemat
dodaj schematDrogi powiązane są ze schematami.
Wybierz schemat, aby zobaczyć przebieg dróg w skale.
Lista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęNazwa drogi | trudność |
---|---|
Peterejka (1. wyciąg)
Peterejka (1. wyciąg) mieszana 25m 1 Tak |
IV+ |
Deszcz zmył ogranicznik
Deszcz zmył ogranicznik asekuracja własna 18m 1 Tak |
VI+ |
Kiełkowski-Uznański
Kiełkowski-Uznański asekuracja własna 24m 1 Tak |
IV+ |
możliwość
możliwość asekuracja własna 16m 1 Nie |
? |
możliwość II
możliwość II asekuracja własna 18m 1 Nie |
? |
możliwość III
możliwość III ubezpieczona 18m 1 Nie |
? |
Peterejka 2 wyciąg
Peterejka 2 wyciąg ubezpieczona 27m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
IV+ |
Rysą do Dziędzielewicza
Rysą do Dziędzielewicza asekuracja własna 18m 1 Tak |
V+ |
Rysą filarka w przełazie
Rysą filarka w przełazie asekuracja własna 22m 1 Nie |
IV+ |
Nazwa drogi | trudność |
---|---|
Ryska Barana
Ryska Barana asekuracja własna 16m 1 Nie |
VI.1+ |
Sanatorium pod klepsydrą
Sanatorium pod klepsydrą ubezpieczona 15m 1 Tak |
VI.1+ |
Ślad węża na skale
Ślad węża na skale asekuracja własna 18m 1 Nie |
V+ |
Wężowa rysa
Wężowa rysa asekuracja własna 18m 1 Tak |
IV+ |
Wężowy komin
Wężowy komin asekuracja własna 25m 1 Tak |
IV |
Widły
Widły asekuracja własna 18m 1 Nie |
IV+ |
Zejściowa
Zejściowa asekuracja własna 18m 1 Tak |
IV |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 16
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Wężowe poniżej Przełazu - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 3 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 2 |
IV+ | 6 |
IV- | 0 |
V | 0 |
V+ | 2 |
V- | 0 |
VI | 0 |
VI+ | 1 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 0 |
VI.1 | 0 |
VI.1+ | 2 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 0 |
VI.2+ | 0 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 0 |
VI.3+ | 0 |
VI.3+/4 | 0 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 0 |
VI.4+ | 0 |
VI.4+/5 | 0 |
VI.4/4+ | 0 |
VI.5 | 0 |
VI.5+ | 0 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 0 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1
2