Sektor słoneczny |
|
Schemat
dodaj schematDrogi powiązane są ze schematami.
Wybierz schemat, aby zobaczyć przebieg dróg w skale.
Lista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęNazwa drogi | trudność |
---|---|
Azbest
Azbest ubezpieczona 12m 1 Tak |
IV+ |
bez nazwy
bez nazwy ubezpieczona 12m 1 Tak |
V+ |
bez nazwy II
bez nazwy II ubezpieczona 18m 1 Tak |
VI.1 |
Boczek
Boczek ubezpieczona 12m 1 Tak |
IV+ |
Diesel musi dymić
Diesel musi dymić ubezpieczona 20m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
VI.1 |
Kancik
Kancik mieszana 18m 1 Nie |
IV |
Lewa Rysa
Lewa Rysa asekuracja własna 18m 1 Nie |
V+ |
Lewa Rysa Wprost
Lewa Rysa Wprost asekuracja własna 18m 1 Nie |
VI |
Parszywa Wiosna
Parszywa Wiosna ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.1+ |
Nazwa drogi | trudność |
---|---|
Prostowanie Trawersu
Prostowanie Trawersu mieszana 20m 1 Tak |
IV |
Przez Trumnę
Przez Trumnę ubezpieczona 16m 1 Nie |
VI+ |
Środkowe Ryski
Środkowe Ryski asekuracja własna 20m 1 Nie |
V |
W Czasie Deszczu Dzieci Się Nie Nudzą
W Czasie Deszczu Dzieci Się Nie Nudzą ubezpieczona 20m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
V |
Wyjście Z Groty
Wyjście Z Groty ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.1 |
Zacięcie Groty
Zacięcie Groty asekuracja własna 18m 1 Nie |
IV+ |
Zapomniana płyta
Zapomniana płyta ubezpieczona 12m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
V+ |
Znikaj Stonko
Znikaj Stonko ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 17
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Skała Z Grotą - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 0 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 2 |
IV+ | 3 |
IV- | 0 |
V | 2 |
V+ | 3 |
V- | 0 |
VI | 2 |
VI+ | 1 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 0 |
VI.1 | 3 |
VI.1+ | 1 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 0 |
VI.2+ | 0 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 0 |
VI.3+ | 0 |
VI.3+/4 | 0 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 0 |
VI.4+ | 0 |
VI.4+/5 | 0 |
VI.4/4+ | 0 |
VI.5 | 0 |
VI.5+ | 0 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 0 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1
2
3