Częściowo w słońcu |
|
Tekst i rysunki: Tomasz Ślusarczyk
Pancernik położony na zboczu sąsiedniego wzgórza Łysa Pałka, około 250-300 metrów na wsch. od Grochowca w kierunku Ryczowa. 12-metrowa, zacieniona skałka oferuje bulderowe linie w lekkim przewieszeniu. Niektóre drogi wymagaja w łatwym terenie doczyszczenia. Do realizacji pozostał jeszcze tylko jeden, wymagajacy projekt (rezerwacja).
Pancernik położony na zboczu sąsiedniego wzgórza Łysa Pałka, około 250-300 metrów na wsch. od Grochowca w kierunku Ryczowa. 12-metrowa, zacieniona skałka oferuje bulderowe linie w lekkim przewieszeniu. Niektóre drogi wymagaja w łatwym terenie doczyszczenia. Do realizacji pozostał jeszcze tylko jeden, wymagajacy projekt (rezerwacja).
Schemat
dodaj schematDrogi powiązane są ze schematami.
Wybierz schemat, aby zobaczyć przebieg dróg w skale.
Lista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęNazwa drogi | trudność |
---|---|
Drosophila
Drosophila ubezpieczona 10m 1 Tak |
VI.1+ |
Dziewczyna Mizogina
Dziewczyna Mizogina ubezpieczona 10m 1 Tak |
VI.1 |
Megiera
Megiera ubezpieczona 12m 1 Tak |
VI.4+ |
Ortopraksja
Ortopraksja ubezpieczona 12m 1 Tak |
VI.3+ |
Pancerny Komin
Pancerny Komin ubezpieczona 12m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
V+ |
Ryczące Żelazka
Ryczące Żelazka ubezpieczona 12m 1 Tak |
VI.2 |
Nazwa drogi | trudność |
---|---|
Solo z Mrówkami
Solo z Mrówkami asekuracja własna 11m 1 Tak |
V+ |
Zimna Dusza
Zimna Dusza ubezpieczona 12m 1 Tak |
VI.4+ |
Znawca Tematu
Znawca Tematu ubezpieczona 10m 1 Tak |
VI+ |
Zwidmiałki
Zwidmiałki ubezpieczona 8m 1 Tak |
IV+ |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 10
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Pancernik - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 0 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 0 |
IV+ | 1 |
IV- | 0 |
V | 0 |
V+ | 2 |
V- | 0 |
VI | 0 |
VI+ | 1 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 0 |
VI.1 | 1 |
VI.1+ | 1 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 1 |
VI.2+ | 0 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 0 |
VI.3+ | 1 |
VI.3+/4 | 0 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 0 |
VI.4+ | 2 |
VI.4+/5 | 0 |
VI.4/4+ | 0 |
VI.5 | 0 |
VI.5+ | 0 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 0 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1
2
3