Praca na masztach - szkolenia wyskościowe

14 sty 2013 - 14:37:17
Mam pytanie związane z pracami na wysokościach, głównie chodzi mi o prace na masztach operatorów komórkowych tzw. BTS-y, instalacje, konfiguracje, testy itp. prace.

Z zawodu jestem informatykiem, ale chcę pracować głównie na zagranicznych projektach przy sieciach telekomunikacyjnych. W różnych ofertach spotkałem się z różnymi wymaganiami, a więc jako świeżak muszę porobić sobie różnych uprawnień, aby wbić się kiedyś na lepsze może prace.

Chcę sobie zrobić szkolenie IRATA wydaje mi się, że te uprawnienia będą najlepsze tak więc czy dobrze obieram ścieżkę szkoleniową?

I jakie jeszcze szkolenia/uprawnienia byłoby dobrze sobie porobić, aby pracować w temacie, który mnie interesuje?


Chciałbym też w międzyczasie może wbić się do jakiejś firmy, aby trochę się rozkręcić w tym temacie.
Na kilka ofert już odpowiedziałem, ale zawsze albo są lepsi albo czegoś mi brakuje, także szukam namiarów na firmy, które może wzięłyby mnie pod skrzydła i umożliwiłyby mi się rozkręcić w działce, która mnie interesuje.

Orientuje się ktoś może czy w rejonie radomskim są takie firmy, które działają w obszarze telekomunikacyjnym i wykonują prace przy BTSach? Może na swoim terenie zagadałbym z takimi firmami, ale sam osobiście nic o takich nie wiem.

Ewentualnie może inne firmy w Polsce, które dużo teraz robią (sezon zaczyna się robić) i potrzebują ludzi do takich prac. Plus ma postawić do chyba 2014 roku 1300 nadajników więc pracy powinno być sporo.

Myślę, że gdybym się rozkręcił i w bił na zagraniczne projekty miałbym ciekawą pracę i dobre zarobki.
Praca za biurkiem i to tylko w dużych miastach w mega korporacjach za bardzo mi się nie widzi. Wolę być zwykłym pracownikiem i zarabiać tyle samo co dyrektor w warszawskiej firmie niż uczestniczyć w wyścigu miejskich szczurków.
Podziel się:
Temat Autor Wysłane

» Praca na masztach - szkolenia wyskościowe

thailand 14 sty 2013 - 14:37:17