28 kwietnia 2020 16:01

Oberalp Polska: akcja „Wspieram GOPR”

Współpraca Salewy i Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego od samego początku wychodziła daleko poza samo wyposażanie ratowników w produkty marki, zakładając także szereg działań o charakterze promocyjno-edukacyjnym i reklamowym. Najnowszym z nich jest „Wspieram GOPR” – akcja, przy pomocy której Salewa pragnie nie tylko wesprzeć finansowo Pogotowie, ale także wyrazić uznanie dla trudnej pracy, jaką codziennie wykonują ratownicy górscy.

(fot. Marek Kowalski)

W tym celu Salewa przygotowała specjalny, sygnowany logo organizacji model opasek – środki z jego sprzedaży wspomogą działania GOPR. Od jesieni tego roku opaski dostępne będą w wybranych punktach w całym kraju, a marka zaprasza do kontaktu wszystkie związane z górami firmy i instytucje, które chciałby dołączyć do akcji.

Polski oddział Grupy Oberalp od wielu lat ściśle współpracuje z dwiema najważniejszymi górskimi organizacjami ratunkowymi w kraju. Z końcem 2016 roku finału doczekały się rozmowy z GOPR, w wyniku których należąca do południowotyrolskiej rodzinnej firmy topowa marka Salewa została oficjalnym partnerem Pogotowia. Na początku tego roku GOPR przedłużył umowę z Oberalp Polska o kolejną trzyletnią kadencję.

Jak mówi dyrektor firmy Jarosław Daniel:

Współpraca z największą górską organizacją ratunkową w Polsce od początku była dla nas dużym wyzwaniem. Przedłużenie umowy odbieramy jako wyraźny sygnał zadowolenia nie tylko z samych produktów Salewy, ale także całokształtu prowadzonych działań. W ostatnich latach czynnie promowaliśmy GOPR w punktach sprzedaży, pełniliśmy funkcje partnera i sponsora najważniejszych wydarzeń w kalendarzu Pogotowia oraz wyposażyliśmy działającą przy nim Fundację w obszerny zestaw produktów do wykorzystania podczas prowadzonych przez nią szkoleń. W tym roku chcemy wspólnie zrobić jeszcze więcej.

(fot. Marek Kowalski)

Akcja „Wspieram GOPR” to naturalny krok naprzód. Zaplanowany na drugą połowę roku projekt autorstwa Oberalp Polska zakłada sprzedaż unikalnych technicznych opasek SALEWA sygnowanych logo GOPR. Firma zobowiązała się do pokrycia kosztów produkcji i dystrybucji samych opasek, a także dedykowanych im dwóch wersji ekspozytorów, które umożliwią odpowiednią prezentację produktu. Jednocześnie firma zrzeka się zysku z jego sprzedaży, przekazując go na rzecz GOPR.

W akcję również włączy się Fundacja GOPR, która dba m.in. o rozwój i doskonalenie ratowników oraz naprawy i modernizację ich wyposażenia, ale także prowadzi działalność prewencyjną w zakresie ratownictwa oraz wspiera badania naukowe poszukujące rozwiązań podnoszących skuteczność pracy Pogotowia.

Łukasz Śleziński, Sales Manager marki:

Od jakiegoś czasu zastanawialiśmy się, jak rozszerzyć naszą współpracę z GOPR, ale w sposób, który umożliwiłby zaangażowanie się również innym osobom – tym związanym z górami i tym, które po prostu chciałyby dołożyć swoją cegiełkę wsparcia i docenić tym samym pracę ratowników. Dla Salewy, jak i całej Grupy Oberalp społeczna odpowiedzialność biznesu jest kluczową kwestią.

Roman Dziedzic pełniący funkcję Zastępcy Prezesa Fundacji GOPR dodaje:

Jednym z najbardziej widocznych efektów współpracy GOPR z marką Salewa są oczywiście ubrania ratowników. Obecnie mamy przyjemność realizować kolejny wspólny projekt, do którego chcemy zaprosić wszystkich Państwa, którym góry i aktywności górskie są bliskie. Opracowana przez markę lekka techniczna opaska na głowę pojawi się teraz z unikalnym, dedykowanym nadrukiem, a dochód z jej sprzedaży zasili budżet GOPR. Bardzo serdecznie polecamy Państwa uwadze tę akcję!

Opaski w trzech wersjach kolorystycznych dostępne będą w sprzedaży od lipca tego roku w wybranych punktach – sklepach detalicznych, ale także schroniskach górskich i innych bliskich górom miejscach. Już teraz zapraszamy firmy i instytucje zainteresowane dołączeniem do akcji do kontaktu z polskim oddziałem Grupy Oberalp.

Informacja prasowa

 




  • Komentarze na forum Dodaj swój wątek
    Brak komentarzy na forum