9 marca 2020 15:07

Wyjątkowa kolekcja dla kobiet od The North Face

The North Face wspiera kobiety od ponad 50 lat. Daje im możliwości, by dokonywały zmian na lepsze – począwszy od sponsorowania pierwszej, całkowicie kobiecej wyprawy na Annapurnę w 1978 roku, a skończywszy na wspieraniu Margo Hayes podczas jej zmagań, by stać się pierwszą kobietą w gronie wspinaczy 9a+.

(fot. Holly-Marie Cato)

Najnowsza kolekcja z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet (International Women’s Day – IWD) to kolejny krok w tym kierunku. Po raz pierwszy w historii marki została ona zaprojektowana i wyprodukowana tylko przez kobiety, wyłącznie dla kobiet.

Linia jest jednym z pierwszych zamówień zrealizowanych w nowej fabryce w Jordanii, która zatrudnia jedynie kobiety. Jej pomysłodawczynią jest Oryana Awaisheh, która zaczynała jako tłumaczka, a teraz pracuje na stanowisku managera zarządzającego w fabryce Jerash Garment Factory. Obecnie fabryka zapewnia ponad 500 nowych stanowisk oraz niezliczone możliwości dla kobiet i ich rodzin.

Dla Oryany nowa kampania to idealny sposób na podkreślenie znaczenia kobiet, które na co dzień pracują za kulisami. „Na świecie mamy więcej zdolnych, utalentowanych i ambitnych kobiet niż kiedykolwiek. Jestem niezwykle dumna z możliwości współpracy z The North Face, bo dzięki temu możemy pokazać pracę choć niewielkiej części grupy tych wspaniałych kobiet”.

(fot. Holly-Marie Cato)

Portrety niezwykłych kobiet zaangażowanych w tworzenie kolekcji uchwyciła brytyjska fotografka Holly-Marie Cato. W sesji wizerunkowej towarzyszą im także bardziej znane twarze, takie jak choćby Jess Glynn, która po raz pierwszy wystąpiła w roli ambasadorki The North Face.

Jess dołączyła do kampanii promującej odkrywczynie i sportsmenki The North Face z całej Europy. Każda z kobiet, będąca dzisiaj muzyczką, artystką, biznesmenką czy sportsmenką musiała przecież przezwyciężyć liczne wyzwania, które napotkała na swojej drodze, podważając na swój sposób status quo. W rolach kobiecych ambasadorek kolekcji znalazły się także mistrzyni świata we freeridzie Marion Haerty, londyńska poszukiwaczka przygód Sofia Jin czy kaskaderka Marie Maroum.

Kolekcja składa się z t-shirtów w odważnych kolorach IWD oraz dużych materiałowych toreb. Koszulki mają inspirować kobiety do odkrywania. Na ich froncie znajduje się fotografia pochodząca z archiwum parku Yosemite, przedstawiająca odważne kobiety na krawędzi klifu, które wspięły się na niego w długich sukienkach i na obcasach.

Wiceprezes marketingu The North Face Tina Rolen wierzy, że kampania będzie miała znaczący wpływ na kolejne pokolenia. „Moim zdaniem wizerunek tych kobiet to coś, z czego każda współczesna kobieta może zaczerpnąć siły dla siebie. The North Face od ponad pół wieku z całych sił popiera i wzmacniania kobiety, by mogły osiągać rzeczy niewyobrażalne. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wspierać tak znaczące osiągnięcia oraz ciężką pracę osób takich jak Oryana”.

Kolekcja dostępna jest online oraz w wybranych sklepach The North Face.

Aby bliżej poznać niezwykłe kobiety zaangażowane w kampanię, odwiedźcie ich profile w mediach społecznościowych.

Informacja prasowa The North Face




  • Komentarze na forum Dodaj swój wątek
    Brak komentarzy na forum