Louis Vuitton inspirowany wspinaniem, czyli Chalk Nano za 1590 dolarów
Popularność filmu „Free Solo” i wejście wspinania skalnego do kulturowego mainstreamu jest faktem. Kolejnym dowodem jest inspiracja, jaką posłużyli się projektanci znanej i drogiej marki Louis Vuitton, tworząc torebkę Chalk Nano.
O inspiracji wspinaniem producent pisze wprost: „inspirowane woreczkiem wspinaczkowym”. Zatem torebka ma kształt i wymiary zbliżone do klasycznego wora na magnezję. Wymogi docelowego zastosowania kazały wyposażyć Chalk Nano w pasek na ramię, przyozdobiony w łańcuch.
Produkt ciekawy, ale można być rozczarowanym, że projektanci nie użyli najbardziej klasycznej brązowej kolorystyki. Czekamy na pierwsze zdjęcie modnego wspinacza z tą kosztującą blisko 1600 dolarów torebką w skałach…
Uff... [2]
Grunge is dead :( Kolejki na Everescie, instagramowe gwiazdy i…
Apache