24 stycznia 2019 12:18

Trening siły cz. III. Kampus z nogami – radzi Piotr Schab

Piotrek Schab (Patagonia, Black Diamond, Scarpa, KS Korona) kontynuuje swój cykl dotyczący treningu siły. Zapraszamy na trzecią część ćwiczeń na kampusie.

***

Kampus z nogami – zestaw 2

Chwilę kazałem Wam czekać na kontynuację serii, ale mam nadzieję, że jakość nagrania Wam to wynagrodzi (podziękowania dla Wojtka Kozakiewicza).

Tym razem stawiamy na dynamikę i siłę kontaktową, ćwiczenia są znacznie trudniejsze niż w zestawie pierwszym, dlatego polecam zacząć z nogami pod kampusem i systematycznie podchodzić w przód.

Zestaw zawiera 3 ćwiczenia:

1. monostrzały symetryczne,
2. monostrzały asymetryczne,
3. strzał + przejście na chwyt zamknięty ▪️ zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia z zestawu, dobrze rozgrzej palce oraz wykonaj kilka ruchów klasycznej „drabiny” na kampusie.

  • między seriami odpoczywaj przynajmniej 2 minuty,
  • kończ każdą serię, kiedy poczujesz zmęczenie bądź utratę kontroli,
  •  w ćwiczeniu 3 na chwyt zamknięty przechodź powoli i kontrolowanie

UWAGA!

Jeżeli nie miałeś wcześniej do czynienia z kampusem, koniecznie wróć do moich poprzednich postów, a konkretnie BHP i zestawu pierwszego.

Dajcie znać, co myślicie o takiej formie przedstawienia ćwiczeń i czy są one dla was przydatne.

Piotrek Schab

Zaglądajcie też na profil FB Piotrka.




  • Komentarze na forum Dodaj swój wątek
    Brak komentarzy na forum