12 stycznia 2019 20:36

Trening siły cz. II. Jak zacząć przygodę z kampusem? – radzi Piotr Schab

Piotrek Schab (Patagonia, Black Diamond, Scarpa, KS Korona) kontynuuje swój cykl dotyczący treningu siły. Ponownie zajmuje się kampusem.

Kampus – dla kogo? (fot. arch. Piotr Schab)

Żeby efektywnie wykorzystać walory kampusu, wcale nie musisz wisieć na samych palcach. Zacznij z nogami na ziemi. Im bliżej podejdziesz pod ścianę, tym trudniej. Jeżeli pod kampusem są przykręcone stopnie, nie wahaj się ich użyć!

Przejdźmy do ćwiczeń:

  1. Drabina
  2. Progresja
  3. Dalekie ruchy
  • Dobrze rozgrzane palce to podstawa.
  • Wszystkie ćwiczenia wykonujemy na otwartym bądź półzamkniętym chwycie.
  • Między ćwiczeniami odpoczywamy co najmniej 2 minuty.
  • Za każdym razem dochodzimy tak wysoko, jak pozwoli nam nasz zasięg rąk.
  • Wszystkie wyjścia robimy na 4 palcach.
  • Potraktujmy te 3 ćwiczenia jako Zestaw 1. Powtórz każde z ćwiczeń 5 razy, co łącznie da 15 wyjść. To w zupełności wystarczy.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania czy wątpliwości, napisz do mnie lub zostaw komentarz – na moim profilu FB – i koniecznie przeczytaj jeszcze raz mój ostatni tekst o filarach treningu na kampusie.

Piotrek Schab

Zaglądajcie też na profil FB Piotrka.




  • Komentarze na forum Dodaj swój wątek
    Brak komentarzy na forum