Topo:Polska:Podkrakowskie

Tekst: Marcin Tasiemski
Topo: Miro Woźniak

Dojazd

Najkrótszy dojazd z Wadowic 18 km. Zaraz za Tomicami (przed Radoczą) skręć w prawo na Brzeźnicę i trzymaj się tego kierunku aż do wsi Wyźrał, tam wyzeruj licznik. Po przejechaniu 0.9 km, z głównej drogi skręć w lewo na Ryczów. W Ryczowie (6.6 km) dojedziesz do skrzyżowania "Oświęcim-Kraków", miniesz kościół po prawej i zaraz za nim skręcisz w prawo na Łączany. W Łączanach na wirażu 180° mignie Ci kościół po lewej stronie. Dalej gnaj przez dwa mosty do skrzyżowania z trójkątnym "rondem", skręć w lewo na Kamień, w Kamieniu przy kościele w lewo 90° na Mirów, za lasem jest rondo z krzyżem, tutaj w prawo, jak dojedziesz do skrzyżowania przy szkole skręć w prawo, jesteś w miejscowości Brodła, na trasie Kraków - Oświęcim. W Brodłach po lewej jest zajazd BRODWAY (bez kitu) od tego miejsca w kierunku na Kraków po 100 metrach przy reklamie grabarza jest trójkątna wysepka z dwoma smrekami tutaj skręć w lewo, dalej jedź prosto do doliny, po prawej stronie widać skały, jedź dalej na oznaczony parking. Teraz wróć i dróżką dojdziesz do łąki i znaków "zakaz ruchu" z napisem "zakaz wstępu" proszę to zignorować i dalej przez łąkę.

UWAGA: przejście przez łąkę jest grzecznościowe, łąka jest własnością Pana Franka, na przechodniów szczeka piesek Dina, który jak dostanie kiełbasę to kładzie się na grzbiecie. Proszę nie popsuć układów. Na łące można rozbić namiot, opłaty pobiera Pan Franek.

UWAGA:

• Występuje kruszyzna, więc komenda "uwaga kamień" to nie żarty,
  • Osadzone żelastwo wpinki i stanowiska są samoróbkami i nie posiadają żadnych atestów, nie wiadomo kto, kiedy i jak je tam osadził!!!
  • Kolejne przejścia projektów będą pojawiać się w niusach

Skały

wspinanie.pl | serwis | topo | forum | ogloszenia | szkoly | ksiegarnia | redakcja
Webmaster. Copyright (c) by wspinanie.pl.